lördag 19 oktober 2013

Allvarlig åkomma

 
På grund av min förkylning i veckan, så tror jag att mitt immunförsvar var kraftigt nedsatt inför helgen. Jag har fått ett svårt anfall av startitis.
Igår började jag sticka på en klänning. Garnet är wool cotton från Rowan.
 

Men inte nog med det. Idag började jag sticka på en Revontulisjal som ska bli bautastor. Jag har ju stickat en förut, men den har jag gett bort. Så jag behöver faktiskt en till mig själv. Jag ska använda två nyanser av Kauni, en gul/grön och en gul/röd. Och det ska bli bautastor!


Jag är rädd att jag kanske börjar sticka på ett par långkalsonger/tights/mysbyxor också innan helgen är slut.

2 kommentarer:

Eva S sa...

Svårt det där när startitisen slår till. Men det påbörjade ser lovande ut i alla fall!

mc-chick sa...

:) Ja, jag är nöjd med mina nya wips.