lördag 13 december 2008

Best Friend

Nu är vi bästisar, koftan och jag. Och jag är ifatt där ifrån jag repade upp. Det var verkligen värt det extra jobbet! Nu passar den precis som jag vill! En skön känsla. :-)
Nu ska det stickas ärmar. Jag ska försöka sticka dom uppifrån och ner och runt. Alltså jag tänker plocka upp maskor i ärmhålen och sen sticka ner tills dom är lagom långa. Det borde väl inte vara så svårt, eller? Är det nåt särskillt man borde tänka på?
Jag har oxå tänkt lägga in en fläta på ärmarna, likadan som på framsidan. Vilka jag för övrigt gjorde på fel håll, uppenbarligen kan jag inte skilja på höger o vänster. Men det gör ju inget. :-)
Nu ska här ärmas!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Koftan ser härlig ut !! :)

~●Helena Pettersson●~ sa...

Vad fint det blev! :)

Anonym sa...

Jättefin kofta.

mc-chick sa...

Tack! :-)