torsdag 13 november 2008

Ja, bild då...

Ja, här kommer då bild på Pannkakan.
Jag tycker bilden blev mycket bättre än vad den ser ut i verkligheten. På bilden ser man ju spetsmönstret så fint. Men irl är den ful och bubblig och hemsk.
Jag orkade inte nåla upp hela den virkade kanten runt, det får bli när den blockas (om jag orkar det blä).
Jag fick oxå ta till restgarnkauni för nystanet räckte inte. Så nu är det många färger i den. :-)
Ärligt talat, vet jag inte vad jag ska göra med den. Om jag ska försöka färga över den, typ svart får det väl bli då. Eller om jag ska blocka den och låta den vara som den är med alla färger.
*Suckar trött och knycklar ihop den och slänger den i ett hörn*

6 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Hehe, du är för rolig du.. ;D
Jag tycker den ser skitsnygg ut på bilden! men som du skrev så vet jag ju inte hur den ser ut irl.. Men jag tror den blir jättebra om du blockar den ordentligt så kanten blir slätare elle vad jag ska säga, för det är väl det enda jag kan komma på att jag kan "klaga" på om man ska vara hård för mönstret och färgerna blev snygga tycker jag!

Anonym sa...

Tycker absolut att du ska blocka den. Tycker den ser jättefin ut. Det kan säkert finnas något tillfälle att använda den.

mc-chick sa...

Ja, jag var kanske lite väl hård när jag skrev. Nu har jag nästan dåligt samvete.
Det får bli en ordentlig blockning.

Anonym sa...

Jag tycker den är jättesnygg.

Anonym sa...

Det är första gången jag tittar in på din blogg, och det första jag såg var den snygga sjalen!! Så inte ska du väl knyckla ihop den och kasta den i nån skamvrå inte.
Såg att du redan börjat på vantarna, det kommer bli sååå snyggt!

mc-chick sa...

Jag kommer nog tycka om den mer när den är blockad, om jag orkar göra den nångång.
Vantarna tror jag blir riktigt bra! :-)